Publications Scientifiques

Important: Cette page est gelée. Les nouveaux documents sont maintenant dans le dépôt numérique  DSpace

أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.

خولة ملياني, قدور براهيمي and محمد زروال (2021) أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.. مجلة علوم الأداء الرياضي , 3(خاص 2), 155- 171

Télécharger 

Résumé



BibTex

@article{uniusa2776,
    title={أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.},
    author={خولة ملياني, قدور براهيمي and محمد زروال},
    journal={مجلة علوم الأداء الرياضي}
    year={2021},
    volume={3},
    number={خاص 2},
    pages={155- 171},
    publisher={}
}