خولة ملياني, قدور براهيمي and محمد زروال (2021) أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.. مجلة علوم الأداء الرياضي , 3(خاص 2), 155- 171
Publications Scientifiques
Important: Cette page est gelée. Les nouveaux documents sont maintenant dans le dépôt numérique DSpace
Résumé
Information
Item Type | Journal |
---|---|
Divisions |
» |
ePrint ID | 2776 |
Date Deposited | 2021-10-09 |
Further Information | Google Scholar |
URI | https://univ-soukahras.dz/fr/publication/article/2776 |
BibTex
@article{uniusa2776,
title={أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.},
author={خولة ملياني, قدور براهيمي and محمد زروال},
journal={مجلة علوم الأداء الرياضي}
year={2021},
volume={3},
number={خاص 2},
pages={155- 171},
publisher={}
}
title={أثر استخدام إستراتيجية التعليم الذاتي على مستوى التحصيل الدراسي للتلاميذ في ظل أزمة فيروس كورونا المستجد كوفيد 19 لدى ثانويات ورقلة. The effect of using the self-learning strategy on the academic achievement of pupils in light of the Corona virus crisis as Covid 19 in the secondary schools of Ouargla.},
author={خولة ملياني, قدور براهيمي and محمد زروال},
journal={مجلة علوم الأداء الرياضي}
year={2021},
volume={3},
number={خاص 2},
pages={155- 171},
publisher={}
}