Riah Roumaissa (2024) Assessing the Impact of Multimedia-Based Tools on Early Language Acquisition Case of Third Year Pupils at the Primary School of Djoudi Youcef Benammar Souk Ahras. University of Souk Ahras
Rania DIFI (2024) The Effectiveness of Teaching New Vocabulary through Educational Songs The Case of Fourth Year Primary School Pupils at Chaib Edarraji , Souk-Ahras. University of Souk Ahras
منصوري صوراية و خليل نوال (2024) نطاقة سلطة القاضي في العقد على ضوء أحكام القانون المدني الجزائري. جامعة سوق أهراس
مروش إبراهيم و بوربقة سمير (2024) الشرط والأجل كأوصاف للالتزام في القانون المدني الجزائري. جامعة سوق أهراس
قشايشية هيفاء و فرحي عبير (2024) المسؤولية المدنية للقاصر في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس
عثماني ريان و سليماني فريدة (2024) اشكالات الاستثمار العقاري في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس
برايكية هدى و رواق هويدة (2024) التعاون الدولي في مكافحة الجرائم الواقعة على الأموال – دراسة حالة الجزائر. جامعة سوق أهراس
غليس منال و حاجي هاجر (2024) حماية المناطق البحرية في القانون الدولي. جامعة سوق أهراس
Omaima DJERIDI (2024) The Impact of Using ‘MagicSchool.ai’ as an Artificial Intelligence Platform to enhance Teachers’ ICT Self-Efficacy and Teaching Performance: The Case of EFL Teachers in Selmi Belgacem Middle School -Taoura- Souk Ahras. University of Souk Ahras
Hadjer AMMARI (2024) Probing The Effectiveness of Flipped Classroom on Student Critical Thinking The case of: Third Year EFL Students at Mohamed-Cherif Messaadia University , Souk-ahras. University of Souk Ahras
صغايرية مراد و صمايدية الطاهر (2024) فقه النوازل وأثره في القرار الإداري. جامعة سوق أهراس
قواسمية دنيا و بن بورقعة سمراء (2024) الأحكام القانونية للتبرع بالأعضاء البشرية في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس
chebli houria (2024) An Lnvestigation of englich languge spelling error case study of second year efl students at mohamed cherif messaadia university souk-ahras.
Rayane BERKANE (2024) Exploring In-service Teachers Training to Use English as a Medium of Instruction: Case of Mohamed Cherif Messaadia University. University of Souk Ahras
Nour Elhouda BOUACHA (2024) Exploring Primary School Teachers’ Views on the Effectiveness of Flashcards for Vocabulary Learning in English as a Foreign Language in (EFL) Settings The case of primary schools EFL teachers at Souk Ahras district. University of Souk Ahras
REGAIGUIA Amina (2024) An Exploration into EFL Learners’ Pronunciation Difficulties The Case of Second Year LMD English Students at the University of Souk-Ahras. University of Souk Ahras
KEBAILI MOHAMD Akram (2024) Error Analysis to Abstracts of Research Works in Legal English Case of: Professors of Law at the University of Souk Ahras. University of Souk Ahras
Imene MAMINE (2024) Engaging EFL Students in English Literature Classes Using Digital Video Games The Case of Third Year Undergraduate EFL Students at Mohamed-Cherif Messaadia University, Souk-Ahras. University of Souk Ahras
Zineb BOUGHERARA (2024) Investigating the Effectiveness of Well-designed Tutorial Sessions in Promoting the 5Cs in the Algerian Middle School Learners. University of Souk Ahras
Souraya RAHAL (2024) Exploring Students’ and Teachers’ Perceptions towards the Use of Mind-Mapping Technique to Improve Learners’ Writing Performance Case of Second Year EFL Students at Souk –Ahras University. University of Souk Ahras
طراد خوجة مروى و مباركي سارة (2024) متطلبات تحقيق الأمن الغذائي في الوطن العربي. جامعة سوق أهراس
دوايسية سلمى و قرايرية منال (2024) الأمن البيئي على ضوء أحكام القانون الجزائري. جامعة سوق أهراس
بن سلطان محبوبة و حفصي ريان (2024) اختصاص المحكمة الجنائية الدولية بالجرائم ضد الإنسانية. جامعة سوق أهراس
ATMANI Hadjer (2024) Examining the Effectiveness of Google Docs on Reducing Linguistic Challenges and Enhancing Narrative Essays Writing Quality The case of third year EFL bachelor students of Mohamed Cherif Messadia university of Souk Ahrass. University of Souk Ahras