Centre des Publications Scientifiques |
Publications par Type - Master
قشايشية هيفاء و فرحي عبير (2024) المسؤولية المدنية للقاصر في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس |
عثماني ريان و سليماني فريدة (2024) اشكالات الاستثمار العقاري في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس |
برايكية هدى و رواق هويدة (2024) التعاون الدولي في مكافحة الجرائم الواقعة على الأموال – دراسة حالة الجزائر. جامعة سوق أهراس |
غليس منال و حاجي هاجر (2024) حماية المناطق البحرية في القانون الدولي. جامعة سوق أهراس |
Hadjer AMMARI (2024) Probing The Effectiveness of Flipped Classroom on Student Critical Thinking The case of: Third Year EFL Students at Mohamed-Cherif Messaadia University , Souk-ahras. University of Souk Ahras |
صغايرية مراد و صمايدية الطاهر (2024) فقه النوازل وأثره في القرار الإداري. جامعة سوق أهراس |
قواسمية دنيا و بن بورقعة سمراء (2024) الأحكام القانونية للتبرع بالأعضاء البشرية في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس |
chebli houria (2024) An Lnvestigation of englich languge spelling error case study of second year efl students at mohamed cherif messaadia university souk-ahras. |
Rayane BERKANE (2024) Exploring In-service Teachers Training to Use English as a Medium of Instruction: Case of Mohamed Cherif Messaadia University. University of Souk Ahras |
Nour Elhouda BOUACHA (2024) Exploring Primary School Teachers’ Views on the Effectiveness of Flashcards for Vocabulary Learning in English as a Foreign Language in (EFL) Settings The case of primary schools EFL teachers at Souk Ahras district. University of Souk Ahras |
REGAIGUIA Amina (2024) An Exploration into EFL Learners’ Pronunciation Difficulties The Case of Second Year LMD English Students at the University of Souk-Ahras. University of Souk Ahras |
KEBAILI MOHAMD Akram (2024) Error Analysis to Abstracts of Research Works in Legal English Case of: Professors of Law at the University of Souk Ahras. University of Souk Ahras |
Imene MAMINE (2024) Engaging EFL Students in English Literature Classes Using Digital Video Games The Case of Third Year Undergraduate EFL Students at Mohamed-Cherif Messaadia University, Souk-Ahras. University of Souk Ahras |
Zineb BOUGHERARA (2024) Investigating the Effectiveness of Well-designed Tutorial Sessions in Promoting the 5Cs in the Algerian Middle School Learners. University of Souk Ahras |
Souraya RAHAL (2024) Exploring Students’ and Teachers’ Perceptions towards the Use of Mind-Mapping Technique to Improve Learners’ Writing Performance Case of Second Year EFL Students at Souk –Ahras University. University of Souk Ahras |
طراد خوجة مروى و مباركي سارة (2024) متطلبات تحقيق الأمن الغذائي في الوطن العربي. جامعة سوق أهراس |
دوايسية سلمى و قرايرية منال (2024) الأمن البيئي على ضوء أحكام القانون الجزائري. جامعة سوق أهراس |
بن سلطان محبوبة و حفصي ريان (2024) اختصاص المحكمة الجنائية الدولية بالجرائم ضد الإنسانية. جامعة سوق أهراس |
REDJAIBIA DHIA EDDINE (2024) The Impact of Skill-Based Approach in Teaching Teachers of Scientific Streams in CEIL at the University of Mohamed Cherif Messaadia in Souk-Ahras. University of Souk Ahras |
Chaima BELOUCIF (2024) Exploring Teachers´ and Students´ Perceptions of Assessment Forms Used in Lecturing Case of Master One Students at the Department of English, Mohammed Cherif Messaadia University, Souk Ahras. University of Souk Ahras |
Djihane BENDJEBBAR (2024) Exploring the Effectiveness of Competency-Based Approach in Algerian Middle Schools Writing Instruction: Case of Fourth Year Middle School Teachers. University of Souk Ahras |
Previous |
|
Next |