Centre des Publications Scientifiques |
Publications par Type - Master
حساونية مراد و مهري عامر (2024) النظام القانوني للمحكمة التجارية واليات عملها. جامعة سوق أهراس |
رحاحلية أيمن و زمزوم محمد فاتح (2024) التعويض عن الضرر البيئي في التشريع الجزائري. جامعة سوق أهراس |
بوساحة بدر الدين و بوخذير منير (2024) دور الأحزاب في أخلقة الحياة السياسية في الجزائر. جامعة سوق أهراس |
بهيجي سامية و سمار جويدة (2024) النظام القانوني للسلطة العليا للشفافية والوقاية من الفساد ومكافحته في الجزائر. جامعة سوق أهراس |
مفيدة هميسي و شادية نصايبية (2024) أثر مخاطر التطور التقني على التزام المنتج بضمان السلامة والأمن. جامعة سوق أهراس |
صيد نادية و ثليجان بوثينة (2024) تطور ألية حل البرلمان في النظام الدستوري الجزائري. جامعة سوق أهراس |
Aidoudi Ouissal (2024) L’exploitation de la fable comme support didactique pour faciliter l’enseignement / apprentissage de l’écrit chez les apprenants de 2AM. Université de Souk Ahras |
Fatma DAIRA (2024) Analyse discursive du discours religieux de Zakir Naik. Université de Souk Ahras |
Hadil DJELMOUDI (2024) La littérature maghrébine au service de la production de texte narratif (cas des étudiants de 2ème année). Université de Souk Ahras |
Donia LAIBI (2024) L’exploration des jeux-cadres comme outil d’amélioration de l’expression écrite : Cas des apprenants de 3AM. Université de Souk Ahras |
مامين شيماء و غليس إكرام (2024) دور الطاقات المتجددة في تكريس وترقية الأمن البيئي. جامعة سوق أهراس |
Nouhed GOUBAI (2024) ESP course design for Entrepreneurship and Start-up Project Students The Case of Entrepreneurship students and Start-Up Project Holders at Souk-Ahras University. University of Souk Ahras |
Khacha Ahcene (2024) Examining Teachers Perspectives’on the Influence of Cultural Values in the Second Year Middle School English Textbooks On Learning Styles. University of Souk Ahras |
DJEMAI Roumaissa (2024) Investigating the Impact of Using Fiction Podcasts on Enhancing Students’ Listening Skill The Case of Second-Year LMD Students of English at the University of Souk-Ahras. |
Malek BOUKHARI (2024) The Impact of First Language Interference on the Use of Articles in Students’ Essay Writing The Case of Third Year Students of English at Souk-Ahras University. University of Souk Ahras |
GHRARA Nour El Houda (2024) Investigating the Effect of Using Audiovisual Aids in Improving EFL Students\' Vocabulary Retention A Case Study of First-Year EFL Students of English at Mohamed-CherifMessaidia University, Souk Ahras. University of Souk Ahras |
LOUBNA ABDI (2024) English Textbooks in Algerian Primary Schools : A Content Analysis The case of Third and Fourth-Grade Algerian Primary Schools, Souk-Ahras. University of Souk Ahras |
Kaouther KRIMOU (2024) Exploring The Impact of Gamification on The Development of The Listening Skill in Algerian Primary Schools The Case of Mouad Ibn Djabel Primary School, Souk- Ahras. University of Souk Ahras |
Kaouther KRIMOU (2024) Exploring The Impact of Gamification on The Development of The Listening Skill in Algerian Primary Schools The Case of Mouad Ibn Djabel Primary School, Souk- Ahras. University of Souk Ahras |
Aouaitia Maram (2024) Investigating the Effectiveness of Using GIPI AI Speaking Assistant to Boost Students’ Speaking Skills. The Case of Second-Year LMD Students of English at the University of Souk-Ahras.. University of Souk Ahras |
GUEDAIBIA Wissal (2024) Assessing Creative Writing: A Comparative Study Artificial Intelligence VS Human Mind. The Case of Master One EFL Students of English at the University of Souk-Ahras. University of Souk Ahras |
|
Next |